NP de Biesbosch

Ontwerp en productie van promo materiaal

next post: KrabMedia previous post: Sustainable Ports back
  • NP de Biesbosch Ontwerp en productie van promo materiaal
  • NP de Biesbosch Ontwerp en productie van promo materiaal

Project details

Opdrachtgever: Nationaal Park De Biesbosch
Tags:
Campagne, Grafisch design, Promotie
Bijzonderheden:

Roll-up banners met XXL high-res fotomateriaal.

NP de Biesbosch

Het doel

Het ontwerp en de ontwikkeling van vijf roll-up banners ter promotie van project Sun-Bi, waarbij duurzaam varen in De Biesbosch centraal staat. Parkschap De Biesbosch werkt hiervoor samen met drie partners. Met een track & trace systeem wordt het vaarprofiel van recreanten onderzocht; de resultaten zijn de basis voor een voorlichtingscampagne over duurzaam vaargedrag. Het doel van de roll-up banners is de overdracht van informatie op een heldere en visueel aantrekkelijke manier.

De uitvoering

Door het gebruik van grote foto’s trekken de banners de aandacht. De informatie is opgedeeld in verschillende gekleurde blokken – in de huisstijl van het Nationaal Park – waardoor de informatie overzichtelijk wordt aangeboden. Naast het ontwerp verzorgde Toast de productie ervan en het bijbehorende drukwerk (flyers) ter promotie van dit project.

Het resultaat

Vijf roll-up banners in de huisstijl van De Biesbosch, die op een overzichtelijke en visueel aantrekkelijke manier aandacht vragen voor duurzaam varen. De banners combineren inforamtie over het Parkschap, het project en de drie deelnemende ondernemers. Doordat de diverse partijen dezelfde banners inzetten voor (eigen) promotie, wordt de boodschap ervan versterkt.