Beleef de Biesbosch

Wat is er te doen in en rondom de Biesbosch

next post: Easy-Shipping previous post: Bokaal Rotterdam back
  • Beleef de Biesbosch Wat is er te doen in en rondom de Biesbosch
  • Beleef de Biesbosch Wat is er te doen in en rondom de Biesbosch
  • Beleef de Biesbosch Wat is er te doen in en rondom de Biesbosch
  • Beleef de Biesbosch Wat is er te doen in en rondom de Biesbosch
  • Beleef de Biesbosch Wat is er te doen in en rondom de Biesbosch
  • Beleef de Biesbosch Wat is er te doen in en rondom de Biesbosch

Project details

Opdrachtgever: Brabant aan de Biesbosch
Tags:
Webdesign, Webdevelopment, Wordpress
Bijzonderheden:

Koppeling met NDTRC Database gemaakt met een eigen custom WordPress plugin.

Beleef de Biesbosch

Het doel

Op www.beleefdebiesbosch.nl vind je alle informatie voor een dagje uit in De Biesbosch en de omliggende regio. Een compleet overzicht van alle recreatieve en toeristische mogelijkheden toont aan hoeveel er te doen is in dit gebied. De online bezoeker oriënteert zich op de website en stelt hier zijn bezoek aan de Biesboschregio samen.

De uitvoering

De responsive site is opgedeeld in duidelijke thema’s binnen de website. Hierin is de huisstijl consequent doorgevoerd. Op de homepage wordt direct helder welke thema’s er zijn en wat er allemaal te beleven is. Hierbij vormde oriëntatie het uitgangspunt. De bezoeker zoekt vervolgens op plaats (entrees) of soort uitstapje (te doen) om zijn of haar ideale ‘Biesboschdag’ te plannen.

Het resultaat

Een informatieve website die ook on the go veel actueel aanbod ontsluit zodat de Biesboschbezoeker altijd en overal geïnformeerd is. De (technisch complexe) koppeling met de NDTRC Database zorgt ervoor dat dit actuele aanbod constant wordt ingeladen en bijgewerkt.

Biespas

Naast dit project hebben we ook voor een ander initiatief een mooie website / webshop verzorgd. De Biespas is het officiële donateursprogramma van Nationaal Park De Biesbosch en tevens een fysieke pas voor donateurs. De zogenaamde Biespashouders steunen het Nationaal Park en dragen bij aan het behoud van goede voorzieningen, zoals informatieborden, wandel- en fietspaden en aanlegsteigers. We hebben binnen dit project aan meerdere fases meegewerkt, van visueel concept tot de uiteindelijke Biespas. Dit in opdracht van Dunck Loyalty Marketing